Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Коли покупець має право на повернення придбаного товару? Відповідно до законодавства України існують 2 випадки, в яких покупець зможе повернути (або обміняти) куплений товар: - Товар несправний, має суттєві недоліки, які роблять неможливим його використання (вина виробника або постачальника); - Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцеві (придбано помилково), при цьому товар не був використаний, збережена цілісність оригінальної упаковки та відповідних наклейок (виробника чи постачальника), але витрати доставки здійснюються за рахунок покупця; - З моменту покупки не пройшло 14 днів. При яких умовах буде відмовлено в поверненні або заміни товару? - Якщо товар був в експлуатації, має дефекти або відсутність оригінальної упаковки та відповідних наклейок (виробника чи постачальника); - З моменту покупки пройшло 14 днів.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.